By the time I learned to Live... the Journey is Over....

By the time I learned to Live, the Journey is Over...

Everytime I thought I have learned it and thought now I can manage it ....
Situations Changed... Place Changed ... People Changed ....

Changing hundreds of Locations... Changing thousands of People ...
Changing a Millions of Situations....

My Journey Continues... Only to Learn ???

Was all these learning in vain ?? Where will I use it ??
In the first place why I had to learn all these ??

Oh No... 
I have not only learned ... While learning ...
I have also made the difficult paths better and easy to walk ...
I have also created new paths on the way to walk  ...
But only for others to walk !!!!

I cannot go back ... I don't need to go back ....
It is foolish to go back just to walk the path again because i made it ...

Oh...
All the learnings .. .. All the Skills i acquired ... 
All the experiences I had..  All the paths I make....
They are only for Others....

While my Selfish mind was little Sad.. My heart was brimming with Happiness..
Everything i am doing is for Others ...

When I willing to learn to live this Life for Others....
My  Journey becomes a Sacrifice...
My  Journey becomes a Service...
My Journey becomes a learning for many ....

Oh Master...
.. 
Crossing all the Locations... Growing through all the Situations... Learning myself and making all the people to Learn I will complete the Journey One Day ...
And that Day may be any Day ... May be not too far....

With Master in Life .. My Life is in fast Track, that is why i have so many situations, people flashing through....
And I am finishing all the future Life Times in this Life....

To finish the Journey while HE is here... In HIS presence... In HIS Love,,, with HIS Blessings..

Battumur Togoosuren
Амьдарч сурах үед аялал дууслаа...
Би үүнийг сурсан гэж бодож, одоо үүнийг зохицуулж чадна гэж боддог байсан ....
Нөхцөл байдал өөрчлөгдсөн ... Газар өөрчлөгдсөн ... Хүмүүс өөрчлөгдсөн ....
Олон зуун байршлыг сольж байна... Олон мянган хүнийг сольж байна ...
Олон сая нөхцөл байдлыг өөрчлөх....
Миний аялал үргэлжилсээр... Зөвхөн суралцахын тулд ???
Энэ бүхэн дэмий хоосон сурсан уу? Би хаана ашиглах вэ??
Эхний ээлжинд би яагаад энэ бүгдийг сурах ёстой байсан юм бэ?
Өө үгүй ​​ээ...
Би зөвхөн сураагүй ... Сурах явцдаа ...
Би бас хэцүү замыг илүү сайн, алхахад хялбар болгосон ...
Би бас алхах замдаа шинэ замуудыг бий болгосон ...
Гэхдээ зөвхөн бусдад алхахын тулд!!!!
Би буцаж чадахгүй ... Би буцах шаардлагагүй ....
Би үүнийг хийсэн учраас дахин алхах гэж буцах нь тэнэг хэрэг ...
Өө...
Бүх сурсан зүйлс .. .. Миний олж авсан бүх ур чадвар ...
Надад тохиолдсон бүх туршлага.. Миний хийсэн бүх замууд....
Тэд зөвхөн бусдад зориулагдсан....
Хувиа хичээсэн сэтгэл минь жаахан гунигтай байхад.. Зүрх сэтгэл минь аз жаргалаар дүүрэн байлаа..
Миний хийж байгаа бүхэн Бусдын төлөө...
Би бусдын төлөө энэ амьдралаар амьдарч сурахад бэлэн байхдаа...
Миний аялал золиос болж байна...
Миний аялал үйлчилгээ болж байна...
Миний аялал олон хүнд сургамж болдог....
Өө, Багш аа...
..
Бүх байршлыг гатлан ​​... Бүх нөхцөл байдлыг даван туулж ... Өөрийгөө суралцаж, бүх хүмүүсийг сурахад би нэг өдөр аяллаа дуусгах болно ...
Тэр өдөр ямар ч өдөр байж магадгүй ... Хэт хол биш байж магадгүй ....
Амьдралын Мастертай хамт .. Миний амьдрал хурдацтай явагдаж байгаа тул надад маш олон нөхцөл байдал тулгардаг, хүмүүс анивчдаг....
Тэгээд би энэ амьдралдаа ирээдүйн бүх амьдралын цагийг дуусгаж байна....
Түүнийг энд байх хугацаандаа аянаа дуусгахын тулд... ТҮҮНИЙ дэргэд... ТҮҮНИЙ ХАЙР дотор,,, ТҮҮНИЙ ерөөлөөр..


Comments

Popular posts from this blog

A Prayer to find my Sister Who I never Knew

I Live For You I live

In search of the Ego that lost in the Chennai Floods…