They Say I am a Teacher

They say I am a Teacher...

Ha... Ha.. They say I am a Teacher... 

I wonder !!!

Am I teaching ?? .... Are they Learning ??
I don't know about the students ...
But one thing is sure that Me, the Teacher is only Learning ....

So Who is Teaching ???

Every Class is a gift for me to Learn ....

Grateful to my Students ... 
Because of them I get an opportunity to learn ... Every day ....

Some lessons are learnt ... Some are very hard to learn ... Some I don't know how to learn ?? ....

Whether the Student learns or not !!!
Until the teacher has learned all the lessons the Teaching Continues.....

So Who is Teaching !!!!

What if the Student in me fade away ???

Oh Master ... What if there is no one to learn ???  Including Me.....

Let the Student in Me never die away ...  May be this is my Wish.....

While Teaching in a Class... Oh Sorry... While Learning in a Class... 
Let My breath halt for ever... Let My Life merge in to HIS Abode....

Let all the Lessons be learnt before that Last Class ..... And Let me find the real Teacher before that Last Class...

In fact all the Classes will be to just learn that one thing.. That HE is the only one Who is Teaching ....

Ha .. Ha.. 

Oh Master ... They Say I am a Teacher !!!

Mongolian Translation

Wonderful poem Prakash ji💕💕💕. Here's translation in Mongolian language 🇲🇳:
Тэд намайг 'багш-'аа гэцгээх юм...
Хэхэ... тэд намайг багшаа гэцгээх юм...
Гайхалтай!!!
Би заагаад байна гэж үү??... тэд сураад байна гэж үү??
Шавь нарын тухайд бол надад хэлж мэдэх зүйл алга...
Харин өөрийн тухайд ганцхан зүйлийг л баттай хэлж чадна, үнэндээ багш хүн бол гагцхүү сурагч юм...
Тэгэхээр хэн зааж сургаад байгаа юм бэ???
Хичээл бүр шинээр суралцах боломжоор дүүрэн...
Шавь нартаа талархъя...
Тэдний ачаар л би ... өдөр бүр... суралцсаар байна шүү дээ...
Зарим хичээлийг сурахад хялбар, заримыг нь сурахад нэн бэрх...заримыг нь хэрхэн яаж сурахыг ч мэдэх зүйл алга??
Шавь нь сурч байгаа эсэхээс үл хамааран багш нь зааж байгаа зүйлээ ойлгон ойлготлоо хичээлээ заасаар байх болно...
Тэгэхээр хэн нь заагаад байгаа юм бол!!!
Миний дотоодод орших сурагч үгүй болбол би яах билээ?
Гуру (багш) минээ...
Сурах хүн үгүй болчихвол бид хэрхэх билээ?
Дотоодод орших сурах сэтгэл минь үүрд мөнх орших болтугай...
Энэ л миний чинхүү хүсэл билээ...
Хичээл зааж байхад...үгүй дээ...заасныг сурч байхад амьсгал минь бүрэн зогсож, Түүний минь оршихуйтай нэгдэх болтугай...
Сүүлийн хичээлийг орон ортол заасан бүхнийг сурсан байх болтугай...
Эцсийн Хичээл дуусахаас өмнө заасан бүхнийг сураад зогсохгүй зүрх сэтгэлийн багштайгаа учрахыг хүснэм би...
Үнэндээ Хичээл бүхэн бидэнд ганц л зүйлийг сургах учиртай...
Тэр минь заагаад байгаа юм шүү дээ...
Хэхэ
Гуру минь... гэвч тэд намайг багш-аа хэмээн дуудах юм...


Comments

Popular posts from this blog

A Prayer to find my Sister Who I never Knew

I Live For You I live

In search of the Ego that lost in the Chennai Floods…