That's not Me.. That's not Me....

That's not Me.. That's not Me....

A Million times I can say....

That's not Me... That's not Me...

The One who got Angry with You...
The One who was Rude with You...
The One who was not Kind to You...
The One who was Jealous with You...
The One who did not Care for You...

That's not Me... That's not Me...

And That's not You... That's not You...

The One who Judged Me..
The One who Hurt Me...
The One who Mistrust Me..
The One who Hate Me...
The One who Disliked Me...

Knowing this we come back to each other again and again...
A Million times....
For us to Care, Share, Learn and Love.. Together...

When people told me again and again...
That's You... That's You....
I got confused and went in search of that person....
I never could find...I never could see... 

I pleaded them... When you see that person again please take me to Him....
Waited for Years and may be Life Times... Could not find....

But Today I met the other person... 
My Master has taken me there ... In fact My Master has brought the other person to me...

With tears I cried from the depth of my Heart ...
That's not Me... That's not Me....

With regret I pleaded once again... 
Forgive Me...  Forgive Me.. 

But In the Now and Here, I whispered to my own ears. ....

Forgiveness is a false word... Forgiveness is a foolish act... 
Who is there to Forgive ?? Who is there to be Forgiven ???
Because,
That's not Me... That's not Me...
That's not You... That's not You...

Ahooo... I shouted with Joy....
This is Me...  This is Me.. 

This is Me... Now and Here... This is Me..

The one who is writing this straight from the Big Mind... This is Me...

Self Realization !!!! 


Mangolian Translation...

Энэ бол Би биш.. Энэ бол Би биш....
Би сая удаа хэлж чадна ...
Энэ бол Би биш ... Энэ бол Би биш ...
Чамд уурласан хүн...
Чамтай бүдүүлэг харьцаж байсан хүн...
Чамд эелдэг хандаагүй нэгэн...
Чамд атаархаж байсан хүн...
Чамайг тоодоггүй нэгэн...
Энэ бол Би биш ... Энэ бол Би биш ...
Энэ бол чи биш ... Энэ бол чи биш ...
Намайг шүүсэн Нэгэн..
Намайг гомдоосон хүн...
Надад итгэдэггүй хүн..
Намайг үзэн яддаг нэгэн...
Надад дургүй байсан хүн...
Үүнийг мэдсээр байж бид дахин дахин бие биедээ эргэж ирдэг...
Сая удаа....
Бидний төлөө санаа тавьж, хуваалцаж, сурч, хайрлая.. Хамтдаа...
Хүмүүс надад дахин дахин хэлэхэд ...
Энэ бол чи... Тэр бол чи....
Би андуураад тэр хүнийг хайж явлаа....
Би хэзээ ч олж чадаагүй ... би хэзээ ч харж чадаагүй ...
Би тэднээс гуйсан... Тэр хүнтэй дахин уулзахдаа намайг Түүнд хүргэж өгөөч....
Олон жил хүлээсэн, Амьдралын цаг байж магадгүй... Олдсонгүй....
Харин өнөөдөр нөгөө хүнтэйгээ уулзлаа...
Багш маань намайг тэнд аваачиж өгсөн ... Үнэндээ манай эзэн нөгөө хүнийг над дээр авчирсан ...
Зүрхнийхээ гүнээс нулимс дуслуулан уйлсан...
Энэ бол Би биш... Энэ бол Би биш....
Дахин нэг удаа харамсаж гуйлаа...
Намайг уучлаарай... Намайг уучлаарай..
Харин “Одоо, энд” гэж би өөрийнхөө чихэнд шивнэв. ....
Уучилна гэдэг худлаа үг... Уучлал бол тэнэг үйлдэл...
Өршөөх хэн байх вэ? Өршөөгдөх хэн байх вэ???
Учир нь,
Энэ бол Би биш ... Энэ бол Би биш ...
Энэ бол чи биш ... Энэ бол чи биш ...
Ахөө... Би Жойтой хамт ориллоо....
Энэ бол би... Энэ бол би..
Энэ бол би... Одоо ба энд... Энэ бол би..
Үүнийг шууд Том ухаанаас бичиж байгаа хүн... Энэ бол би...
Өөрийгөө ухамсарлах !!!!

Comments

Popular posts from this blog

A Prayer to find my Sister Who I never Knew

I Live For You I live

In search of the Ego that lost in the Chennai Floods…